Sklep górski ALPIN

Dostawa i płatność

Dostawa

Przy każdym Produkcie w Sklepie Internetowym jest podana jego dostępność. Jeżeli przy Produkcie widnieje stan "dostępny", wtedy zazwyczaj Zamówienie jest realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych przy wyborze dostawy paczką kurierską. Kiedy stan produktu jest określany jako "dostępność 3-7 dni", wtedy Produkt jest dostępny na zamówienie. Czas realizacji jest uzależniony od dostępności u producenta lub dystrybutora. Zazwyczaj jest to dodatkowy 1-2 dni robocze potrzebne na dostawę danego Produktu, niekiedy jednak czas oczekiwania może się znacznie wydłużyć.

W celu skrócenia czasu realizacji zamówienia, warto wybrać wysyłkę kurierem DPD Polska oraz przy wybraniu płatności zwykłym przelewem przesłanie drogą mailową potwierdzenia wykonania płatności.

Płatność

Ceny towarów podawane są w złotych polskich brutto i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

  • płatnością on-line przy składaniu zamówienia obsługiwaną przez serwis Przelewy24, w tym jest możliwość zapłaty kartą płatniczą
  • zwykłym przelewem międzybankowym na konto sklepu PEKAO 20 1240 6595 1111 0000 5624 8243
  • gotówką przy odbiorze towaru dostarczanego przez kuriera DPD lub Pocztę Polską za pobraniem
  • gotówką przy odbiorze osobistym towaru w sklepie stacjonarnym
  • kartą płatniczą, debetową lub kredytową przy odbiorze osobistym towaru w sklepie stacjonarnym

Cena towaru uwidoczniona na stronie sklepu internetowego alpin.pl jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.